به سوی مقصد
بسیار مفتخرم که وقت گر انبهای خود راصرف آمدن به کلبه ی من نمودیدامید وارم که سفره ی پرباری برای شماگسترده باشم که بدون توشه ازکلبه ام خارج نشویدموفق وکامیا ب باشید.
شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 20:56 ::  نويسنده : رضا
إستقلال فرهنگی :طرف صحبت بنده مسئولان وچا معه میباشند من نیز یکی ازافراد جامعه میباشم. بدون تعارف بگویم جامعه ومسئولان وظایف متقابل نسبت به یکدیگررا انجام نمی دهند. چراجا معه ودولت آینه ی تمام نمای یکدیگر نیستند زشتی ها وزیبایی ها در آینه نمایان است اگرهر کد ام ایراد وقصوری داشته باشدباید دردرجه ی اول مشفقانه به یکدیگر تذ کر داده وارشاد نمایند چرا بعضی از افرادجامعه جر أت وشهامت لازم راندارند که خواسته های خود و یا کوتا هی های یک مسئول را به صورت محترمانه به او گوشزد نماید.یایک مسئول اگراشتباه وکوتا هی از اوسرزد با جامعه خاضعانه برخورد کرده و از اشتباه خود پوزش بخو اهد اگرهمه خودرا طوری به بارآورده وخودسازی نماییم که دربرابر اشتباها ت وکوتاهی ها صادقانه اعتراف نموده وپوزش بخواهیم خیلی ازبا هنجا ریهای موجود ازبین می ر ود مگرمامسلمان نیستیم ونسبت به یکدیگر وظیفه ی امر به معروف ونهی از منکر نداریم؟ چرانسبت به هم بی تفاوت شده ایم همین بی تفاوتی ها بود که هم در بین جامعه هم دربین مسئولین افراد نابا ب و فاسد بوچود آورد که عملکرد آنان لطماتی به بنیان آرمانهای ما وکل جامعه زد که باید سالها رنج ومشقت کشید تا جبرا ن شود باید بی تفاوت نبود. بی تفاوتی مساوی است باعمل نکردن به امر به معروف ونهی از منکر که پیامد آن لطمات جبرا ن ناپذیری به بار خواهد آ ورد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

منت نهاده مراازراهنمایی ها ونظرات خود بی نصیب نگذارید چون نطرا ت شماست که مرابه سو ی تکامل وبهتر ارائه کردن مطالب هدایت میکند سر فرازباشید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به سوی مقصد و آدرس mr11su7.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 417
بازدید کل : 20117
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1