به سوی مقصد
بسیار مفتخرم که وقت گر انبهای خود راصرف آمدن به کلبه ی من نمودیدامید وارم که سفره ی پرباری برای شماگسترده باشم که بدون توشه ازکلبه ام خارج نشویدموفق وکامیا ب باشید.
10 آذر 1389برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : رضا
درموردمسایل اقتصادی در مسایل نطام بانکداری آیا مسئولین کشور میتوانند اعلام کنندکه دلیل چیست اکثریت مردم ایران وابسته به بانکهاشده اند وهر فرد به هر دلیلی زیر بار وام له شده ودازدست وپامیزند برای گرفتن وام باید به قول معروف هفت خوان رستم راطی کنند به انواع مختلف متقاضیان راآنقدر این طرف وآن طرف می دوانند که از جان خود سیر میشوند بعداز گرفتن وام هم خیلی هادچار تأخیر پرداخت میشوندآنانی که ندارند فادر به بازپرداخت نیستند وآنانی هم که پشتوانه مالی دارند بر اثر گرفتاریهای های اقتصادی که حکمفرماشده است نمی توانند وام خودرا بپر دازند مسئول این مسایل کیست متولیان اداره ی کشور یابانکها فقطااین امرمسلم وغیر قابل انکار است که اقتصاد کشور مریض است وباید مداوا یا جراحی شود.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

منت نهاده مراازراهنمایی ها ونظرات خود بی نصیب نگذارید چون نطرا ت شماست که مرابه سو ی تکامل وبهتر ارائه کردن مطالب هدایت میکند سر فرازباشید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به سوی مقصد و آدرس mr11su7.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 421
بازدید کل : 20121
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1