به سوی مقصد
بسیار مفتخرم که وقت گر انبهای خود راصرف آمدن به کلبه ی من نمودیدامید وارم که سفره ی پرباری برای شماگسترده باشم که بدون توشه ازکلبه ام خارج نشویدموفق وکامیا ب باشید.
دو شنبه 16 اسفند 1389برچسب:, :: 18:59 ::  نويسنده : رضا
اسلام ومادیگراها: مادیگر اها ازقبیل کمونیست ها، ماتریالیست ها،و....براین عقیده که خالق هستی ماده است وجهان هستی بصورت تصادفی بوجود آمده است اولا"اگر مافر ض رابراین بگذاریم که اتم که همان ماده ی اولیه است خالق باشد خودتوان آنراندارد که تبد یل به اتم های دیگر و عنصروسلول و...گرددواگر چنین چیزی هم میشد تنها تبدیل اتم به اتم های دیگروعنصروسلول ویک موجود آنقدرزمان میبرد که علم ریاضی عاجز از محاسبه آن است چه رسد به خلقت کل موجودات در ثانی ماده جرم است وجا اشغال میکند وچیزی که جا اشغال کند ومحدود شود نمی تواند خالق با شد چون خالق هستی در جاومکان وزمان نمی گنجد.درمورد تصادفی بو دن جهان آفرینش هم اگر ما حروف الفبا را از ارتفا ع سه متری رها کنیم امکا ن اینکه یک جمله درست شود اگربعید نباشدبسیار ضعیف است تا اینکه چند سطرویک مطلب درست شود چگو نه ممکن است کل جهان هستی بدون خا لق ومدیرت بصورت تصا دفی وخود بخود بوجود آ مده باشد نظم جهان هستی نشان میدهد که هدفدار خلق شده است وبه سوی مقصدی خاص در حرکت است واین مسئله نشان دهنده خا لقی حکیم ودانامیباشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

منت نهاده مراازراهنمایی ها ونظرات خود بی نصیب نگذارید چون نطرا ت شماست که مرابه سو ی تکامل وبهتر ارائه کردن مطالب هدایت میکند سر فرازباشید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به سوی مقصد و آدرس mr11su7.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 20119
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1